性/別小眾友善服務貼士 Do & Don’t

花8分鐘認識LGBT+嘅特質以及3個應注意嘅DOs & DON’Ts

特別多謝 非實力派嘅JonJon同包包為大家講解

現時香港並冇妥善的性/別小眾權益嘅保障制度,社會上亦充斥著對LGBT+嘅負面標籤。 咩污糟錢,你都應該聽過喇🙄 不少朋友仔因為唔確定出櫃後會點,喺使用服務時經常就會隱藏自己身份。根據PrideLab與其他同志組織收到嘅個案,唔少性/別小眾使用服務都受到不友善或認知不足情況。

PrideLab一直有與不同服務提供持分者定期開會交流,亦多次受邀請向不同機構分享有關怎樣創造LGBT+多元共融環境;佢哋聽完都表示性/別小眾親身分享經歷同埋感受,對於理解同志社群十分具參考作用。 我們明白前線人員工作繁重,能安排接受培訓人數和時數有限,希望透過製作性/別小眾友善服務培訓影片,結合個案以實際情景作例子,增強具性別角度的培訓電子內容。

藉此鼓勵各行各業朋友都可以有更高流動性接收更多關於性/別小眾的資訊,促進與性/別小眾更有效嘅溝通,提供更適切嘅前線服務;讓社會締造更友善嘅環境,從而提高性/別小眾對服務使用嘅信心。

#同志友善 #服務技巧 #以客為本 #支持性小眾

///

平等機會(性傾向)資助計劃資助 (2021至22年度)

此內容並不代表香港特別行政區政府的立場