《喺呢度我感到被需要》- 日日

點解加入咗PrideLab?原來數數下都係2016年7月嘅事,起源係嗰期自己感情嘅空窗期,同其他小眾一樣,失戀康復後開始出返嚟想識人。點知就畀陳驚睇中咗我,搵我幫手拍片。

嗰陣感覺似被選中小孩咁,心諗:「唔係呀嘛?搵我?諗清楚喎!」哈,莫名奇妙嘅受寵若驚,當時仲畀埋自己Instagram,叫佢考慮清楚,擔心我個樣會影響收視無人睇。

聽到邀請嘅原意,再了解PrideLab係一個為小眾發聲嘅組織。好啦,呢世人都無乜機會為社會做咩貢獻,就去做好第一件事先啦。個陣算係我人生第一次上鏡嘛,心情又興奮又緊張,其實得我自己一個喺度緊張。

拍片之後,又唔係拍完就算,後期更被邀請一齊參加PrideLab定期會議。我喎?凡人都加入得?咁又因為好奇心同嗰刻感覺自己受尊重,又或者有種被需要嘅感覺,所以就開始咗參與實現員會議同活動。

呢六年隨咗PrideLab成長,我嘅感情、家庭同事業都轉變得好快,令到自己生活時間好唔穩定,覺得自己參與度好低,感到好抱歉陳驚同組織對自己嘅期望。

喺自己少咗參與嘅時間,一直有默默留意PrideLab動向,好多新加入實現員都好叻,有啲仲好似我當初入組織時咁有熱誠,亦見證住PrideLab幫好多小眾解決問題,亦無放棄過同大眾分享我哋係一班點樣嘅小眾。

一路走來,曾經懷疑自己仲應唔應該繼續留喺PrideLab,但正正係呢班人,我喺呢六年間嘅人生經歷同改變好大,高低起伏都有唔同實現員喺身邊支持,我哋除咗係戰友、伙伴,仲係大家嘅人生導航。

依家生活除咗忙之外,都好珍惜每次能為組織出一分力嘅時間。回顧返自己做過嘅:出樣拍片、出聲去錄音、幫手市集擺檔、做活動搞手、遊行旗手等等,我諗我都係幾享受拋頭露面嘅職位。

PrideLab繼續有嘢需要搵我,就會有【日日教練】嘅存在。

日日,現職跨性別健身教練;2016年受邀拍攝PrideLab影片,隨後加入PrideLab成為實現員至今。